خداحافظ...
به کدامین گناه...



نظرات شما عزیزان:

mehdy
ساعت20:22---23 بهمن 1391
سلام خاطره جونم ممنونم که این پستو واسه من گذاشتی واقعا ادم توزندگیش امیدوار میشه که هنوز همچین ادمایی هست عزیزم منی عشقو از دیدگاه تو متوجه شدمخیلی معصوم هستی این تعارف نیست چون من اصلا از این کارا بلد نیستم اما از خودم بگم تو داستان مولانا وشمس تبریزی رو شنیدی ! تو پستت نوشته بودی هوس اما عشق من توش نمیتونه هوس باشه چون ...
عشق به جنس مخالف تو هر ادمی به وجود میاد چون هر کدوم از زن یا مرد یه چیزی رو دارن که طرف مقابلش نداره و این مورد اونا رو به هم نزدیک میکنه که ممکنه گاهی هم توش امکان هوس بازی باشه اما مطلب مهم اینجاست که هنر اینه که ادم به هم نوع خودش که همه چی تو اونا یکسانه عشق بورزه که من... این یعنی غشق پاک ببخشید سرتو درد اوردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ سه شنبه 24 بهمن 1391 | ساعت23:27 | نویسنده خاطره بکایی
|