پسر...
به کدامین گناه...

نمیدونم چی دارم..نمیدونم کی هستم که انقدزوداین پسرادل بهم میبندن...

تعریف وخودستایی نیست حقیقته اما یه حقیقت تلخ ومسخره....

دلم نمیخوادبااحساس کسی بازی کنم امااین پسراکاری میکنن ادم تروخشک وباهم بسوزونه..

خیلیاگفتن دوستم دارن اماباورنکردم...چه صداگریه هایی پشت تلفن شنیدموخندیدم..

من خیلی پستم..حالم ازخودم بهم میخوره..ازاین دلی که مثله سنگه..

خیلی مغرورم..ازغرورم خسته شدم..

کاش غرورنداشتم..نه میتونم دل ببندم نه میتونم دل بکنم...

اگرکسی عاشقتون شدتوروخدادلشونشکونیدمن خیلی ازاین کاراکردم خیلی ضربه خوردم توزندگی...

خیلیاشون به طورفجیحی نفرینم کردن...



نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت22:53---21 بهمن 1391
matne jalebi bod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ شنبه 21 بهمن 1391 | ساعت17:21 | نویسنده خاطره بکایی
|