جدایی...
به کدامین گناه...

خواستم چشمهایش راازپشت بگیرم...

اماطاقت اسم هایی راکه میگفت...نداشتم...

 

 

درحیاطی خلوت...

خاکسترسیگارم را...

به زمین میتکانم...

تادنیابفهمد...

چیزی نیست...

جز"زیرسیگاریه"من....

 

 

صدامیکنم تورا..

این"جانی"که میگیویی "جانم"رامیگیرد...

نزن این حرفارودل من جنبه ندارد..

موقعی که نیستی...

دمارازروزگارم دری اورد...

 

 

فلاسفه درباره عشق خیلی حرفازدند..

امامنطق هیچ کدامشان به پای منطق تونرسید...

رفتی وگفتی:همینه که هست....!!!

 

 

تاریکی اتاقم شکسته میشودبانوری ضعیف...

لرزش میزکنارتختم میفتد...

ازاین صدامتنفرم اما...

چشم هایم رامی مالم...

smsرابازمیکنم..

تالودشودارزومی کنم کاش توباشی...

سکوت میکنم...

ارزوی بی جایی بود...

 

 

واقعاچه فایده ایی داره...

بالای خط فقرباشی وزیرخط فهم...

 

 

این روزهایک نفربه اندازه دنیایم کوچیک...

به اندازه خدایم بزرگ شده برایم...

"قمار"بزرگی کرده ام....

اگربرودهم دین وهم دنیایم را"باخته ام"....

 

 

بهش گفتم حیقیت روبهم بگوروشن بشم...

وقتی گفت کاملاخاموش شدم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ پنج شنبه 21 دی 1391 | ساعت10:39 | نویسنده خاطره بکایی
|