به کدامین گناه...

باسلام به همه دوستان وعزیزانی که به وبلاگ من امدید..

امیدوارم ساعات خوشی رادراینجا داشته باشیدوازمطالب خوشتون بیاد..

لطف کنیدپس ازنظردهی ادرس وب یاایمیل خودرادرانتهای نظربنویسید..

باتشکر...

                   خاطره بکایی...



نظرات شما عزیزان:

محمد ضيازاده
ساعت13:05---26 بهمن 1391
سلام خوبي وب من هم مثل وب توي يك سري بزن خوشت مياد من تو رو لينك كردم خواهش ميكنم تو هم منو لينك كن


mehdy
ساعت20:33---23 بهمن 1391
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت... پرسیدم چرا برگشتی؟.. گفت : فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن.. 20 تا فرشته تو دنیا هست که 10 تا شون خوابن و 9 تاشون دارن بازی میکنن یکیشون هم داره این پیام و میخونه... این پیام جک نیست یه واقعیته.. فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیام و به 10 تا از دوستات بفرست حتی به من.. اگه 5 تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سورپرایزت میکنه...



به امید خدا ..


مــــــــــــــــحسن
ساعت1:06---23 بهمن 1391
یلام خوبی نمیدونم چذا ولی احساس میکنم دلم شکسته دلم خیلی گرفته . شمارت رو پاک کردم بعد جوب آخری که با اس بهم دادی. از فردا به مدت 5 روز نیستم آخه من سربازم

سجاد
ساعت15:06---22 بهمن 1391
سلام خاطره جون:
ممنون که بهم سرزدی...
منم بهت سر زدم وبلاگت قشنگه...
راستی از اینکه باهم هم استانی هستیم خوشحالم...
مواظب خودت باش...


مــــــــــــــــحسن
ساعت1:45---22 بهمن 1391
باشه حتما


مــــــــــــــــحسن
ساعت1:33---22 بهمن 1391
عجب وبلاگ خوشگلی داری مثل سایت می مونه بیا با هم تبادل آدرس داشته باشیم یه سری به صفحه تبادل آدرس من بزن خداییش بیا ضرر نداره لااقل برای گذاشتن این نظر بیا
منتظرتم


ناشناس
ساعت1:25---22 بهمن 1391
سلام...وبلاگت عالیه..

محمد
ساعت17:56---21 بهمن 1391
سلام خاطره جون خوبی چه خبراومدی وبلاگم قشنگ بود

محمد
ساعت17:56---21 بهمن 1391
سلام خاطره جون خوبی چه خبراومدی وبلاگم قشنگ بود

عرفان
ساعت22:45---20 دی 1391
سلام.

منتظرت هستم خاطره جون


عرفان
ساعت21:54---16 دی 1391
بسمه تعالی توهم وب خوبی داری ولی می تونستی قالب زیبا تری بگذاری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ سه شنبه 12 دی 1398 | ساعت13:2 | نویسنده خاطره بکایی
|